I love mornings, I just wish I was a morning person

 
Jag börjar fundera på om jag kommit in i den där konstiga Magaluf-sömnen igen... Jag var hängig igår, idag sov jag ifrån alarmet och när jag väl vaknade (vid halv tolv?!) var jag helt förvirrad. Och när jag lägger mig och försöker sova, hamnar jag i någon slags dvala mellan sömn och vakenhet. Det är så himla läskigt! 
 
Efter alla timmars sömn känner jag mig i alla fall någorlunda vanlig igen. Mitt obligatoriska morgonkaffe gjorde också susen! Det är nog dags för en kopp till... Jag har just duschat och ska göra mig redo för att åka mot Torsby. Ikväll ska jag även på spinning, vilket ska bli jättekul! Det var hur länge som helst sedan sist! Haha jag lär väl svimma, då jag är så ovan. Får känna av hur det känns och inte köra för hårt mot slutet! Jag behöver oftast längre nedtrappning än vad som är meningen, för annars blir jag jätteyr och det svartnar för ögonen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0