Festkväll med vänner

 
Vid sex igår kväll drog familjen och jag ner till husvagnen som vi hade ståendes  på Torsby camping. Efter ett tag började några vänner droppa in i vagnen. Vi spelade frågespel, drack vin och hade det jättetrevligt. Sedan drog vi iväg och lyssnade på livemusik, mötte upp andra vänner och babblade hela kvällen. Hade det så roligt! Och idag sitter jag för mig själv och skrattar för att jag tänker tillbaka på kvällen. Haha. När jag vaknade upp i morse trodde jag att jag var riktigt bakis, för jag mådde så illa. Men det visade sig vara en redig magkatarr. Har fått ta flera tabletter för att stå ut. Hoppas det släpper snart! 
 
Nu väntas jobb! Slutar 10.00 imorn och då har jag lite att stå i! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0