A cup of coffee is always a good idea, and if it's a big cup, it's even better

 
Att få lägga sig i ett varmt bubbelbad med massa levande ljus runt om sig igår när man kom hem, var ljuvligt. Jag var så trött och kände verkligen att jag behövde det. Så jag låg där ett bra tag och läste tidningar. Efter det trodde jag att jag skulle somna gott, men ack så fel jag hade. Jag låg och vred mig i sängen tills fyra på morgonen innan jag somnade. Så idag har jag snoozat från åtta till ett haha. Jag slumrade till, kollade mobilen, sov lite mer, läste, sov... 
 
Nu är jag i alla fall uppe - nyduschad och redo för denna fredag! Vid femtiden ska jag iväg och passa barn. Sedan ikväll väntas tapas med familjen! Det är så jäkla gott! Jag har varit i Spanien många gånger, men ALDRIG ätit tapas där. Jag bara måste göra det nästa gång jag besöker det landet. Ahh, vill till Barcelona nu bara för det..! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0