26e Augusti 2014

Vilken effkitiv dag det blev idag! Jag ville nästan dö när klockan ringde i morse, men jag tog mig faktiskt upp strax efter nio. Jag åt frukost framför teven innan jag påbörjade min fixar-dag. Jag städade hela badrummet, var till mormor på mat, plockade lite mer här hemma, lagade middag åt familjen, började rensa hallen - och nu sitter jag i sängen och försöker rätta och förbättra en text jag börjat skriva på. På tal om texter förresten... jag tänkte börja med något nytt här på bloggen! En ny kategori har tillkommit, och den heter "Söndagskrönikan". Från och med nu tänker jag publicera en krönika varje söndag. Jag älskar att skiva, så då kan jag lika väl visa upp det jag skriver för allmänheten! Jag kommer ta upp allt mellan himmel och jord. Om det är något speciellt ni vill läsa om, är det bara att skicka iväg en kommentar!
 
Några knäpp från gårdagen ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0