19/8-14

 
Nya favoritfrukosten: mörkt bröd med philidelphiaost, skinka, avokado och citronpeppar.
 
Det kändes verkligen jättekonstigt att inte åka till skolan i går. I tre år har man liksom hängt där vid skåpen, klagat över hur kallt det varit och umgåtts med sina vänner. Det slog mig att man såg sina vänner oftare än sin familj när man gick i skolan. Skolan var ju nästan som en egen liten familj! Och nu saknar jag den. Proven och läxorna klarar jag mig utan, men det härliga umgänget saknar jag. 
 
I går jobbade jag heldag, och nu är jag ledig fram till lördag! VAD SKA JAG GÖRA UNDER DE DAGARNA?! I torsdags när jag hade slappis dag så var det skönt. I söndags när jag hade slappisdag så var det långtråkigt. I dag har jag mest bara gått runt hemma och funderat på vad jag ska hitta på. Jag måste verkligen försöka få mig mer jobb i höst, annars kommer jag gå under! Men - som tur är - har jag en kurs att läsa in. Första naturkursen ska vara klar innan november, är det tänkt (missade ju den på gund av att jag bytte klass i tvåan). Sedan är jag redo för USA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0