15/8-14

 
Mitt nattduksbord varje morgon... levande ljus och tidningar! Härlig start.
 
God morgon! Vi fullföljde verkligen den ultimata mysdagen som vi (nåväl, jag) hade igår. Vi avslutade med serier, te och tidningar i soffan innan vi kröp ner i våra sängar för att sova. Halv sju i morse vaknade jag av alla flugor som satte sig på mig. HERREGUD JAG STÅR INTE UT LÄNGRE! Det är ärligt talat fluginvasion i år! Visst, varje sommar kommer det flugor, då vi bor ute på landet, inte långt från en bondgård - men i år, i år är det outhärdligt. På en enda soffdyna kan det liksom sitta 30 flugor. Nej, jag skojar ej. Snälla hösten, jag älskar sommaren, men kan du ta och komma nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0