3e April 2014

 
Nästan lika härligt i Sverige nu som i Spanien... Men bara nästan.
 
Hej! Vad har jag hållit på med sen sist då? Bland annat haft en jobbig magkatarr (har äntligen fått tabletter för min stackars mage!), varit till Arvika för att pierca mig (men piercaren dök aldrig upp, så det blev inget), samt pluggat. I dag efter skolan så åkte jag hem, åt mat och fixade mig i ordning inför träning - men då ringer jobbet och säger att jag ska jobba! Så tydligen har det blivit något missförstånd, men allt ordnade sig som tur var. 
 
Nu väntas sängen inför två intensiva dagar. Skola och jobb imorn, jobbar natten och slutar åtta på lördags morgon - och då väntar högskoleprovet!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0