Stockholm Day 2

 
Jag väckte alla som jag delade rum med (dvs alla mina vänner) när jag steg upp, för jag var alltid först upp. Jag tror nog att en del blev lite småsura på mig, men det fick de stå ut med! Hela dagen gick åt till att strosa upp och ner längs Drottninggatan. Shopping för hela slanten. Vid fyratiden bar det av till vandrarhemmet för att fixa oss inför kvällen. Sedan åt hela gänget en god födelsedagsmiddag på Jensens (en i gänget fyllde 18!), innan vi i spöregn sprang till Hardrock café. Min lugg tål inte vatten, så den såg helt bedrövlig ut. Jag sa: "Om ni ser mig utan lugg (luggen delar sig av regn) så kommer ni inte vilja vara vän med mig längre". Som svar av en vän fick jag: "Vår vänskap hänger inte på din lugg, Josse". Det var väldigt fint sagt. Jag måste bara nämna att jag verkligen älskar mina vänner, de är så otroligt bra och ställer alltid upp. 
 
På Hardrock drack vi drinkar, och jag tror att jag smakade världens godaste drink. Efter några timmars snack och skratt drog vi oss hemåt. Vi hade planer på att dra ut, men så blev det inte riktigt. Några försvann för att åka tunnelbana, några sov och några såg på film. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0