Avicii i Februari!

 
"Den som är rik på upplevelser, är alltid rikare än den som har stora summor pengar" 

Oj, vilket citat jag kom upp med nu! Jag har läst flera liknande, och de är alla så sanna! Någon som upplevt mycket, rest och varit med om saker, är betydligt mer intressant än någon som levt ett liv fullt av prylar och pengar. Eller hur? Pengar är till för att slösas. De ska inte slösas på ting, utan på upplevelser. Så därför bokade jag och några vänner biljetter till Avicii's konsert som hålls det 28e Februari nästa år! Ännu en upplevelse rikare skall jag bli. Visste ni att det är minnen från saker vi varit med om som gör oss lyckliga livet ut? Att köpa ett par skor ger oss bara lycka för stunden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0