7e Oktober 2013 - Back on track

 
 
Efter 3 dagars frånvaro är jag nu tillbaks! Jag har varit och rockat Stockholm med mina vänner - och självklart ska jag berätta om det lite senare. Dock fotade jag inget med kameran (!). Det hanns liksom inte med. Och lördagen bjöd inte på något vidare väder heller. 
 
I dag har jag endast haft en lektion, så efter skolan väntades ett gympass. Mina armar är som döda! Efter träningen  impoviserade jag ihop mosade bananpannkakor. Så länge sedan jag åt det! Gott gott! När jag finner något som jag gillar så äter jag det tills det inte är gott längre, och byter jag till något nytt. Men jag undrar om jag någonsin kommer kunna tröttna på lösstekta ägg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0