14e Oktober 2013 - Rolig helg med Boda Borg och lite annat

 
Det kändes ganska snopet när man hur trött som helst gick upp... för att sedan få reda på att man har sovmorgon tills halv tolv. Men det gör inte så mycket, det är skönt att ta sig upp i tid. Och så kan jag passa på att berätta om min grymma helg!
 
I lördags så kom Julia och julia över på trerättermiddag och film. Mysigt! Och i går så stack jag och sju vänner till Boda Borg. Efter några försovningar tog vi oss till sist iväg. Vi delade in oss i två lag och tävlade mot varandra. Mitt lag vann inte, men jag tyckte ändå att vi skötte oss mer än bra! Kanske hade vi lytckats med några fler banor, om vi inte varit tvungna att åka hem på grund av stängning. Men kul hade vi i alla fall - och det är det viktigaste! Och i dag har jag ont både här och där. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0