ARTPOP is coming!!!

 
När hon på grund av en höftskada var tvungen att ställa in de sista konserterna av Born This Way Touren (Hon blev till och med förlamad i benen ett tag på grund av skadan, så hon höll minst sagt ut tills det brast (Om ni nu tycker hon svek sina fans, så kan ni kika på när hon gör världens grymmaste framträdande under Born This Way Touren i Barcelona, då hon spyr ett flertal gånger under ett nummer, men ändå fortsätter! Bättre live-artist får ni leta efter!), så försvann hon. Vart tog hon vägen? 
 
JO, HON BLEV FRISK OCH JOBBADE PÅ SIN KOMMANDE SKIVA, ARTPOP.
 
Jag är i exstas. I morgon släpps skivan. Jag är så förväntansfull att jag kan spricka. Poff. Jag vet inte hur hon kom att bli så viktig för mig, men en dag insåg jag att jag blivit lite av ett riktigt jäkla fan. Hon är inte bara en artist, hon har gjort mycket bra också. Hon stödjer HTB-rörelsen och kämpar för bättre kroppsideal. Kul med kändisar som gör något mer än att vara kändisar! Hur som helst, får ni chansen att se henne live - ta den! Ni kommer inte bli besvikna, vare sig ni gillar hennes musik eller ej. Hon kan i alla fall sjunga likt ingen annan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0