5e Maj 2013 - Hemma!

Göteborg har verkligen levererat! Vi har haft en härlig resa. Skrattat en hel del (speciellt åt en man som sprang runt och dansade), haft toppen-väder (förutom att det blåste lite i lördags) och bara njutit av hela vistelsen. Visst har resan haft sina "nedgångar", till exempel: i går var den drygaste dagen i mitt liv med massa väntan, handtaget som gör att man kan dra resväskan med var trasigt, så jag har fått bära den, och det hände att vi sprang runt likt yra höns och inte fann ett skit - men allt det roliga överväger såklart!
 
I dag åkte jag hem själv och var nära att missa tåget, men nu är jag minsann hemma! Jag la mig och sov så fort jag kom hem, för vi har inte sovit mycket, plus att jag fått feber, snuva och halsont. I morgon väntas skola och det ska konstigt nog bli så skönt.
 
 
1. Göteborg var hur vackert som helst på kvällskvisten // 2. Vårat fina sovrum // 3. I väntan på bussen // 4. Hissbelysningen som var hur rosa som helst (vi döpte det till porr-belysning haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0