24e Maj 2013 - Stockholm i morgon

I dag har vi ägnat eftermiddagen åt att filma. Vi har i median haft i uppgift att göra en musikvideo, men vi har inte alls hunnit med pga att tekniken krånglat och olk varit borta. Så i dag samlades jag och två vänner hemma hos mig för att försöka bli klara. Vi fick absolut en del gjort, men i slutet blev det ganska flamisgt med mycket skratt. Roligt hade vi i alla fall!
 
Nu håller jag på och packa för fullt. Det är full rulle hela tiden. Jag har inte riktigt hunnit förstå att jag i morgon klockan halv åtta sitter på ett tåg på väg till Stockholm. Kameror måste laddas, kläder ska packas och framförallt - inget får glömmas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0