21 Maj 2013 - Piercat tungan

I dag har jag varit busig och gjort något som min familj inte blev överlyckliga över... Efter skolan åkte jag och två vänner iväg till Arvika för att pierca oss. Jag har velat ha hål i tungan ett tag, och nu när jag fyllt 18 år bestämde jag mig för att göra det.
 
Men satan vad ont jag har! Piercaren sa "Den här piercingen brukar de flesta tycka gör minst ont". Jo men visst va... Det sa verkliegn splasch när han pressade in kanylen, och sedan började blodet forsa. Fy farao. Jag kommer antagligen få leva på rinnande föda framöver. Jag prövade äta barnmat anpassade för 6 månaders gamla bebisar, men inte ens det gick. Men förhoppningsvis släpper den västa smärtan de kommande dagarna
 
Jag har även problem att tala, så mina vänner retas som bara den. Men det försvinner nog det med! Jag är i alla fall nöjd så länge som det inte påverkar sången när den väl har läkt.Och att inte tänderna går sönder helt och hållet. Det är rätt knepigt att lära sig taktiken att äta, prata och, framförallt, svälja med ett smycke i munnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0