The hobbit

I dag har jag för första gången i mitt liv satt mig in i "Sagan om ringen filmerna" lite grand. Vi såg nämligen på "The hobbit" under vår engelska lektion. Den var inte alls som jag tänkt mig! Och jag tror nog att det kan vara en film serie som jag kan gilla. Tyvärr förstod jag inte så mycket av filmen och orkade hellre inte engaera mig ordentligt. Det var många namn och människor, nya platser och så började jag bli ganska trött när en timme av filmen gått. Får nog se den igen framöver.Men jag ska absolut ta mig an de första filmerna! Det får bli filmtittande hela påsklovet.
 
I dag under fotolektionen fick vi knäppa bilder utan att få se på dem tills de låg inne i datorn! Lite ovant!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0