28e Mars 2013 - Påsklov!

Jag har firat in påsklovet med mys framför teven med min familj. Denna vecka har varit himla seg, så lovet var minst sagt efterlängtat! Jag hade egentligen tänkt göra både det ena och det andra i kväll, men jag blev tyvärr alldeles för trött. I morgon ska jag därför ta mig i kragen och få något gjort. Övningsköra lite, plocka i rummet och träna. Det blir en perfekt start på ledigheten!
 
Eftersom jag har brist på bilder (ska försöka fota i morgon) så tänkte jag tipsa er om mina två favoritlåtar från OneRepublics nya skiva (← klicka för att ta er dit), nämligen Counting Stars och Something I need . De är grymt bra! Andra favoriter från albumet är What I wanted, I lived och Burning bridges.Sedan älskar jag ju If I lose myself och Feel som funnits ute på spotify ett bra tag.
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0