25e Juni 2013 - Hemma i Sverige

Jag är nu hemma i Sverige igen. Ganska otroligt att vi tog oss hem, då det hände en hel del saker som ställde till med problem. Ska berätta om det sen! Hur som helst är jag heeelt slut. Det känns som jag åkt på världens förkylning, men utan att vara förkyld. Jag har slappat ända sedan jag vaknade runt tolv och tagit ett skönt bad. Har även ätit en god frukost. I Barcelona har åt vi dåligt med mat, ungefär ett mål om dagen. Värmen gör det verkligen svårt att äta. Så kroppen mår inte helt prima. Jag känner jag att jag måste ta hand om min kropp nu efter denna vilda resa. Det är den galnaste veckan i hela mitt liv, och det är mycket möjligt att det kommer förbli den galnaste någonsin!
 
Mys morgon ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0