It's hot

Denna dag bjuder på toppen-väder, men jag vågar inte vistas i solen allt för mycket, eftersom jag är röd som en kräfta på vissa ställen. Men det är härligt i alla fall. Man blir så glad när solen lyser! Här hemma har vi nyss grillat och myst ute på altanen. Nu smälter vi middagen med att sitta och läsa. Min familj har blivit värsta bok-nördarna, men det är kul att läsa, hur töntigt det än låter. Och med en bra bok blir det ännu roligare! Jag har sagt det flera gånger förut, men vill ni ha bra böcker så ska ni läsa John Greens, that's it.
 
Den svenska sommaren påminner om just nu om Spanien. Kan inte fatta att jag far iväg igen om cirkus en vecka. Såå skoj ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0