Hemma från Höljes

 
// 1. Vi hamnade bakom en riktigt dålig bilförare på vägen upp. Oftast låg han mitt i vägen, men det hände att han körde vänstertrafik i kurvor där sikten var väldigt usel. Vi var ganska rädda då // 2. Solen sken och det var massvis med folk. Publikrekord, 29 200 personer // 3. Jag har börjat läsa John Greens bok Paper Towns, såå bra // 4. Det var fullt ös utanför husvagnen dag som natt. Det bodde ett riktigt skoj gäng vid oss haha //
 
Så igår åkte jag upp till Höljes för den årliga rallycrossen. Mina vänner var snälla och skjutsade upp mig, då de inte själva ville med. Det har varit en bra kväll/natt/dag där uppe. Jag fick äntligen göra premiär med att visa leget (det var väl på tiden? I Barcelona vet de knappt vad leg är), vi strosade runt och förundrades över allt (man slutar inte förvånas), umgicks med kul människor, och självklart, såg på rallycross. Jag tycker det är jättekul att kika på det! Så himla spännande. Det blev även ännu roligare när det visade sig bli kanon-väder heeela dagen. Så jag och 29 200 andra människor (publikrekord!!) njöt i våra stolar. Jag har till och med lyckats bränna mig. Oops..! Nästa år hoppas jag få vara där hela helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0