2a Juli 2013

I natt var det rent omöjligt att somna. Jag tror klockan hann bli fem innan jag lyckades hamna i djup dvala. Nåja, får försöka ställa om dygnet de kommande dagarna. I dag umgås jag med mina kusiner. Vi har spelat fotboll och lekt kurragömma. Nu ser vi på Scooby Doo, eller jag sitter mer eller mindre vid datorn, medan de tittar.
 
Jag ska försöka komma med andra bilder än Spanien-bilder. Det kanske börjar bli lite tråkigt? Men tills dess får ni stå ut! Tänkte slänga upp de sista mobilbilderna och berätta om nattlivet i Barcelona senare. Jag tror detta håller på att bli en rese-blogg haha. Och om två veckor får ni följa med mig till Alicante, Spanien. Där kommer jag vara i två underbara veckor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0