27e Juli 2013

Under förmiddagen har vi slappat vid poolen. Det har blivit tokhett de senaste dagarna. Vår luftkondiotioering har även krånglat (det rinner vatten ur den då och då haha), så det har minst sagt varit varmt! Nu har vi lunchat lite. Vi åt churro, som tydligen är väldigt spanskt (friterat bröd med socker på, ehhh bra lunch va?). Nu ska vi vila en stund innan vi åker iväg till havet. Senare väntas besök av släktingar!
 
Bilder från när vi var ute och åt igår på Queen Mississippi! Fin utsikt och okej mat - men rätt dålig service. 
 
 
Förresten, jag älskar min kära mor och så, men jag vet inte hur korten blir som hon tar på mig och min syster... Haha!. Detta var liksom den bästa bilden, och vi ser ju helt... ja jag vet då inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0