14e Juli 2013 - The Killing

Jag hade en kul kväll igår med mina fina vänner. Det hela gick ganska fort, så det måste ha varit en riktigt rolig kväll! Ja ni, fest mitt i skogen. Massa männskor, dans och stoj. Haha. Lite annorlunda emot vad man brukar göra. Egentligen hade jag inte tänkt cykla, men det blev faktiskt så att jag gjorde det, i alla fall en bit. Snacka om att jag har ont i baken i dag! Kan knappt sitta på en stol. Ont i knäet har jag med, för jag lyckades slå i det ordentligt i går när jag hoppade ifrån en mur. Blodet bara rann och rann. Det var då jag bestämde mig för att ge upp cyklingen och åka bil istället. Jag ska berätta mer om kvällen senare. Visa bilder och så.
 
Nu ska jag fortsätta se på The killing, en bra kriminal-/thriller-serie. Svenske Joel Kinnaman är ju med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0