7e Januari 2013 - Purple sky

Medan min familj spenderar dagen i Karlstad med shopping och annat skoj strosar jag runt i hemmet. Jag känner att jag varken behöver kläder, smycken eller annat trams. Haha. Därför har jag skickat mamma till Ikea, så att hon kan inhandla det jag behöver shoppat. Några fler stora glas och klädhängare. Bara praktiska saker helt enklet. 
 
Nu ska jag börja se om "Gossip girl" och efter det  kika runt bland skolor i New York. Ett av nyårslöftena är nämligen att börja ta tag i saker och ting. Sluta skjuta upp allt helt enklet! Jag måste även påbörja skolarbeten som ska in när skolan drar i gång igen...
 
Förresten, vad hände med himlen i går? Den blev helt rosa-lila!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Josse, det var 7e januari. 8:e är ju min födelsedag juuu. You better change that title

2013-01-08 @ 02:16:40
URL: http://goldn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0