Hej mitt vinterland

Dam da da daaam! Religionsfrågorna är äntligen klara. Det känns helt underbart! Vi fick sluta tidigare i dag, så jag har kunnat lägga lite extra tid på det i dag. Och det gick både fort fram och var roligt. Tänka sig! Nu väntar bara ett prov i det. Och antagligen en fortsättning av inläsandet... Men det känns skönt att äntligen kunna fokusera på andra saker. Som att städa mitt stökiga rum! Ska ta tag i det i morgon.
 
På tal om i morgon... Jag har sovmorgon och börjar inte förrän 11.00. Hur skönt?! Vår Alla hjärtansdag består av friluftsdag. Så vår klass ska spela volleyboll och bowla. Kommer nog bli en fin dag. Nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0