4e Februari 2013 - Kaffeförbud

 
Jag har åkt på kaffeförbud. Och för den som dricker alldels för många koppar varje dag är det jobbigt att behöva klara sig utan sin vän (kaffet).
 
Redan i går kväll började jag få magont, och i morse stod jag i valet och kvalet med att gå till skolan. Men till sist bestämde jag mig för att dra dit. Jag mådde illa och det kändes som om någon rev med sylvassaklor inuti min mage. Och i och med att mamma spytt i helgen var jag livrädd för att jag åkt på samma sak. Men det tror jag inte jag att jag gjort, för förutom magonten mår jag prima.
 
Antagligen håller jag på att få magkatarr. Jag brukar komma till det stadiet (på väg att få magkatarr) väldigt många gånge varje år. Jag har nog aldrig lyckats utväckla riktig magkatarr, men varit på god väg. Stress, dåligt med mat och för många koppar kaffe är antagligen orsaken. Förhoppningsvis går det över om jag står över te, kaffe och frukt i några dagar och käkar en och annan tablett.
 
Haha. Sykonen Kullberg är väldigt fina...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0