16e Februari 2013 - Förr eller senare exploderar jag

God morgon!
 
Jag har varit väldigt frånvarande här, men jag har haft en del att göra. Det har varit mycket plugg, och nu kan jag äntligen börja andas ut. Gårdagen var hur lång som helst (kändes det som) och då hann jag med en hel del, både vettigt och ovettigt. Jag städade hela rum, plockade lite hemma och såg på vampire diaries. När syrran kom hem såg vi på, hör och häpna, sex avsnitt av Jersey Shore Haha. Men de är bara för roliga! Vinny och Pauly är ju favoriterna! Men Snooki, Jwoww och Deena gillas också!  
 
Nu har jag avnjutit en mysfrukost med min älskade bok. Den är riktigt bra! "Förr eller senare exploderar jag" av John Green. Trots att den borde vara riktigt sorglig, är den både rolig och härlig. Man får följa 16 åriga Hazel Graze som lider av cancer. Hon kommer aldrig bli frisk från sin cancer. När hennes mamma tycker att hon ser på alldeles för många avsnitt av Top Model om dagarna och verkar lida av depression, så sänder hon Hazel till kyrkans stödgrupp för unga med cancer. Hazel är mycket skeptiskt till början, men allt ändras när hon träffar Augustus Waters.
 
Jag har inte läst så många kapitel än, men jag älskar redan boken. Det är verkligen ingen typisk cancer-bok, den är mycket mer än så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0