KÖRKORT !!

 
Godkänd, glad och stros i Sunne ↑
 
I dag har jag haft så ont i magen på grund av nervositet att jag stundtals trott att jag ska spy. Men nu i efterhand är det nog en av de bästa dagarna i mitt liv hittills - FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT! Teorin kändes jättebra när jag tryckte i "rätta provet", men körningen kändes inget vidare. Jag var helt säker på att mannen som bedömde mig skulle säga att jag inte klarat körningen, men det enda han sa när vi var färdiga var "ja". Och där satt jag och bara "ehh, vad då ja?" Och då sa han "Ja" igen. Jag trodde han skulle säga något i stil med "Ja, det där gick ju inte så bra." Men då sa han till sist "Ja, du klarade det. Nu kan du köra på vägen själv". Jag blev så lycklig att jag trodde att jag skulle börja gråta. Åhh..! Puh, nu är det i alla fall över, och jag är minst sagt trött efter i dag! Vill bara mysa framför serier i soffan nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0