9e Augusti 2013

 
SER NI VAD LILA MITT HÅR BLEV ELLER?!?! Hehe. Skämt och sido. Det blev svartare än någonsin (visserligen lila i hårbotten).
 
Denna dag har inte varit den roligaste. Jag började den antagligen med något av det värsta som finns - begravning. Man tror att det ska gå bättre för varje gång man är iväg, men saken är den att det bara blir värre och värre med åren. Man kanske blir känskligare med tiden, i och med att man mognar? Cermonin var hur som helst oerhört fin och efteråt blev det lunch med hela, stora familjen på Sahlströmsgården. 
 
Nu har jag jämt tagit en dusch efter att ha passat kusinerna med min syster. Förhoppningsvis kommer jag få en trevlig kväll i alla fall! Ut och träffa mina fina vänner! Senare ska vi rocka loss till Pistonheads. Kommer bli skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0