8e Augusti 2013

Hejsan svejsan!
 
Efter en liten sovmorgon och frukost är jag redo att möta denna dag. Vädret är ganska småtrist, så det gör mig inte så mycket att sitta inne och plugga körkort. Jag håller på att bli galen när jag läser om "Bilen". Ja förstår iiingetnting. Jag läser det kapitlet om och om igen. Det är tur man har föräldrar som kan förklara det man inte kan förstå!
 
Annars då? Middag hos mormor, träffa kusselinerna och en prommenix väntas i dag. Mina ben är rätt möra sen i går, men jag gillar känslan! Lika bra att komma igång när man ändå börjat, eller hur? 
 
När vi var i Karlstad inhandlades det te på Indiska. Riktigt gott! Jag älskar även Indiskas te-muggar! Så stora och fina! Funderar på att inhandla några nya ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0