19e Augusti 2013 - Pop culture was in art, now art's in pop culture

Ännu en ny vecka! Jag har varit igång sedan klockan fem i morse. Täcket sa åt mig att ligga kvar i sängen, men jag hade förnuft nog att hoppa upp! En hel förmiddag med bilkörning, information och annat i Sunne. Puhh, är trött i skallen nu vill jag lova. Passade på att ta ett avkopplande bad för att få lite ro i sinnet. Nu är jag dock i gång igen! Ska packa väskan och sticka till pappsen och tillbringa natten där.
 
I dag släpptes förresten Lady Gagas musikvideo till Applause, här nedaför ser ni den! Jag får lite Alejandro/Born this Way (←klick, klick) vibbar! Jag tänkte även passa på att meddela att det kommer komma upp en "Lady Gaga kategori" här på bloggen, för jag skriver en del om henne, som ni anatgligen märkt. Men det blir kanske lätt så när man har en idol/inspiration?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0