4e April 2013 - En dag i Karlstad

Jag är HELT slut. Det är galet hur mycket vi sprungit i affärer i dag. Och vi har varit överallt! Jag kan ju säga att benen värker... och rösten nästan är borta. Usch, jag är så förkyld, men jag är ändå glad att jag stack iväg på shopping. Jag tror nästan hela Torsby var shoppingsugna i dag, för jag såg många bekanta ansikten. Dock blev det inte jättemånga inköp, lite smink, en superfin ljusstake och världens snyggaste skinnjacka. Jag velade riktigt länge i affären när jag prövade jackan. Så snygg, men priset fick mig att tveka. Men nu känns det jättebra. Och om jag ändrar mig så ska jag antagligen till stan med pappa i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0