5e September 2012

Jag har lyckats åka på en förkylning nu innan marknaden. Det känns så himla typiskt att man ska bli dålig när man känner att man vill vara frisk och kry! Idag valde jag i alla fall att stanna hemma för att vila upp mig. Jag har under morgonen legat och halvsovit i soffan, och kommer nog fortsätta göra det. Några serier ska jag nog även titta på och försöka göra läxor (om vi har några?). Solen skiner även ute idag, så egentligen skulle jag vilja ut och fota, men jag vet tyvärr inte om jag orkar.
En ganska kass bild från Stockholm, men nu har vi börjat lära oss mer om inställningar på kameran under fotolektionerna, så snart kommer jag förhoppningsvis bli bättre på att fotografera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0