20e September 2012 - Pröva något nytt

Det är alltid skönt att sluta tidigt på torsdagar. Man hinner med så himla mycket mer. Idag när jag kom hem kände jag mig väldigt inspirerad och var bara tvungen att pröva på något nytt. Jag drog det mesta av håret till vänster sida av min skallen, puffade upp det ordentligt, drog bort håret på högersidan och fäste det i bakhuvudet, satte upp en liten "knut" på vänsterrsidan och hade en tjock snedlugg. Jag skulle väldigt gärna vilja ha håret som jag fick till det idag, fast med en frisyr som är klippt så. Men jag är tyvärr alldeles för feg för att prova. Att exprementera med färger är jag däremot inte rädd för, eftersom jag i stort sett passar någorlunda i de flesta kulörer. Jag drog även på en massa eyeliner, letade fram en stickad dröja med vadderade axlar som skriker 80-tal (jag älskar det!) och satte i mina stora korsörhängen. Det är alltid kul att leka med sitt utseende och känna efter vad man gillar och inte gillar.    
 
                                                                                                                                                                                           
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0