13e September 2012 - Oturen vänder

Igår var det ingen bra dag till att börja med. För det första hade kvällen innan igår, i förrgår alltså, inte gått något vidare. Vår teve ville inte samarbeta och vi missade en bit av "Sevnska Hollywoodfruar" (missa Maria Montazami liksom!!!). Senare under den kvällen när vi lagt oss spydde vår ena katt (de som annars är så gulliga och gosiga). Efter det tog det lång tid för mig att somna. När jag väl vaknade igår morse och det var dags att duscha så fanns det inget varmvatten (paniiik). Så jag fick väcka mamma och åka iväg till mormor för att duscha. Sedan gick även allt annat fel. Kläderna blev inte bra och håret stod åt alla håll. Jag hade en riktig fuldag. Och det första min bästa vän gör är att kommentera mitt hår. Haha, det är ganska komiskt alltihop. Men senare igår blev dagen mycket bättre, för det visade sig att jag får pengar för min borttappade mobil! Så nu väntar jag på att iPhone 5 kommer ut i Sverige. Jag tror oturen börjar vända nu!
 
En bild från i lördags med min fina vän Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0