4e Oktober 2012 - Kanelbullen sdag

Idag har verkligen allt kretsat kring bullar. Det är ju som sagt kanelbullens dag idag. Jag tycker egentligen att det är ganska konstigt att man ska fira/äta (eller vad man nu egentligen gör?) en viss sak. I Sverige har vi ju en dag då vi ska äta bullar och en dag då vi ska äta semlor. Haha. Väldigt knepigt. Men bullar är ju galet gott i alla fall.
 
I morgon är det fredag och det innebär en efterlängtad helg! Jag höll på att somna på bussen idag, och det händer sällan, så jag ska strax krypa ner i sängen för många timmars sömn. Jag tror att jag behöver all energi jag kan få, eftersom jag vet att det kommer bli en väldigt fartfylld helg.
 
Jag snodde min systers bilder på bullfikat från hennes blogg som ni hittar här.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0