22a Oktober 2012 - Fixat håret

Dagarna innan lovet är ganska stressiga. Mycket skolarbeten ska fixas och prov ska skrivas. Jag har i kväll försökt att göra mitt bästa med att skriva klart några uppgifter, men min skoldator mår verkligen inte bra. Haha. Datorgubben i skolan påstod att han lagat den, men det kommer fortfarande upp massa error-meddelande och den är svart. Får lämna in den igen i morgon.
 
Vi har lekte även lite frisörsalong här hemma i kväll. Jag har färgat mig röd (som vanligt) och även lagt i en hårinpackning med lila pigment i. Det ska bli väldigt spännande att se hur det blir! Jag ska försöka slänga upp bilder på resultatet i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0