19e Oktober 2012 - iPhone 5

Egentligen hade jag planerat att dra hem när jag slutat (vid halv tolv), men jag var tvungen att åka till sjukhuset efter skolan. Min mage krånglar och gör ont. Jag vet inte vad det är som är fel, så jag fick helt enkelt åka till doktorn för prover, känn och kläm. Haha. Jag hoppas verkligen kunna få reda på vad som är problemet bakom dessa smärtor!
 
När jag var klar på sjukhuset fick jag den glada nyheten om att min telefon, min älskade iPhone 5, kommit! Blev överlycklig! Det första jag gjorde var att uppdatera instagram, som jag inte varit inne på sedan i början av september. (Jag heter josefinkullberg på instagram för er som undrar). Jag har ganska länge suttit och pysslat med mobilen nu, och jag gillar den verkligen! Kameran är helt suverän. Och jag insåg verkligen hur mycket jag saknat att ha en telefon med riktigt internt i. Hur klarade jag mig utan det i en och en halv månad?! Jag kommer helt klart bli beroende av min mobil. Igen.
 
Nu måste jag få i mig middag i alla fall. Har inte käkat sedan sex i morse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0