14e Oktober 2012 - Purple Glam

Jag passade på att ta en lång och härlig sovmorgon. När jag vaknade påbörjade jag första boken av "Pretty little liars serien". Jag är ganska förväntansfull, för jag tror ju att böckerna är ännu bättre än serien (om det ens är möjligt?). Vi får se vad jag tycker när den är färdigläst. När jag väl steg upp runt tolv möttes jag dock av tråkiga nyheter, så den härliga morgonen varade inte så länge.
 
Nu ska jag föröska leta fram kläder och sminka mig. Jag och familjen ska iväg till min mormor på fika. En av våra släktingar från USA är nämligen där på besök. Det ska bli trevligt, man ses ju väldigt sällan. Släkten från USA har hälsat på flera gånger i Sverige, men vi har tyvärr aldrig besökt dem (i alla fall inte under min levndadstid, mamma och mormor har dock varit där förut).
 
Bjuder även på bilder på hur jag målade mina naglar igår - lila med massa glitter!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0