6e November 2012 - Taylor Swift Red

Jag sitter och diggar till Taylor Swifts nya album Red efter en kort dag i skolan. Förr såg henne som en country-tjej, men hennes musik har verkligen börjat ändra sig! Det är mycket mer pop och riv i låtarna nu. Hon är väldigt begåvad och hennes nya album faller mig precis i smaken. En del klagar på att hon hela tiden skriver om brusten kärlek osv, men vad spelar det för roll när det blir så himla bra? Jag har även hört rykten om att hennes Red tour kommer att komma till Sverige. Det vore kul att se henne live. Jag har en hel lista (läs: en mycket lång lista) på artister som jag vill se innan jag dör. Jag har prickat av några stycken hittills, och i april kan jag även pricka av Justin Bieber.
 
En av favoritlåtarna på albumet heter samma som albumet själv, Red.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0