27e November 2012

Ibland förvånas jag själv över mitt minne. Jag har alltid varit lättlärd och haft det lätt i skolan (fast under min gymnasietid har det inte gått såpass bra som det egentligen kunnat, eftersom jag inte haft ork och varit alldeles för lat för att plugga..) På torsdag ska vi ha en muntlig presentation i engelska, och genom att bara ha läst igenom pappret några gånger sitter i stort sett hela texten. Det känns super! Förhoppningsvis går det bra, även om det är lite pirrigt att ensam stå framför klassen.
 
Sitter nu med färgbomb i håret, ska nog sova med den i natt för extra effekt. I morgon ska vi som går högskole-förberedande program iväg till Karlstads universitet för att kika. Tänk att man redan ska börja tänka på det! Men om jag stannar i Sverige (vilket jag ej hoppas) efter studenten vill jag nog inte plugga i Karlstad. Jag skulle vilja till Stockholm eller något liknande. Trivs bättre där och hittar nästan även bättre där än i Karlstad t.o.m. Haha. Och helst vill jag nog bli arkitekt, eftersom jag älskar hus, inredning och skapande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0