14e November 2012

Det slog mig förut att det i dag är exakt ett halvår tills jag bli arton år. Det känns så konstigt att bli gammal. Vart försvinner tiden egentligen? Allt går så himla fort. Det är snart dags att bli vuxen. Ta sina helt egna beslut, skaffa körkort (den delen går inte så bra för mig...) och börja få koll på sin ekonomi, osv. Och så ska man även kunna besvara frågan "vad ska/vill du bli när du blir stor?". Stor?! När är man egentligen stor nog för att veta det? För visst är man stor när man är vuxen? Så om ett halvår bör jag kunna svara på den frågan, men jag tror knappast att jag vet mer då än nu. Visst har jag precis som så många andra en plan med mitt liv, men att faktiskt säga det rakt ut och svara på frågan är skrämmande. 


Haha, det här blev verkligen djupt! Jag får försöka att sluta flamsa mig nu. Såg ni på fotbollen förresten? Zlatan säger jag bara! Sverige vann med 4-2. Zlatan gjorde 4 mål. Så grymt duktig! På grund av detta hamnade jag och min vän i en fotbolls-debatt via sms. Det var en ny upplevelse för mig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0