25 Maj 2012

När vädret är på topp så glömmer man lätt bort att man äger en dator. Idag har det varit galet varmt och jag som envisats med att gå i långbyxor och långärmat fick allt så jag tålde idag! Nu framöver får det nog bli kortbyxor och linnen istället!

Idag slutade vi skolan ganska tidigt, men jag och några vänner var tvungna försöka bli klara med en film som vi ska göra till ett engelskarbetet. När vi var någorlunda klara med det stack jag och några andra vänner och fikade ute i solen. Riktigt mysigt! När vi fikat färdigt satte vi oss i Härrgårdsparken och pratade om allt mellan himmel och jord. Ibland är det så himla skönt att få umgås med de vänner som man annars inte hinner spendera så mycket tid med, eftersom man inte går i samma klass. Så jag hade en toppen-eftermiddag idag! När jag tänker efter har hela min dag varit bra.

Blommorna blommar för fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0