Sol, sol, mera sol

Eftersom jag varken mår sämre eller bättre av att vistas utomhus så passar jag på att få lite färg. Det är riktigt sommarväder ute och jag önskar att det svenska vädret kunde vara så här varje dag. Man kan till och med gå i bikini idag. Hela familjen är ute och tar det lugnt.

Förresten är jag riktigt glad idag, för jag är ägare av ståbiljetter till Lady Gagas konsert! Wihoo. Är så sjukt taggad. Men nu är det så att vi har två platser över ( de som vi fick tag på inför första konserten). De platserna är på C-läktaren.

Om någon är intresserad av två biljetter till Lady Gagas konsert i Stockholm den 30e augusti så får ni gärna höra av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0