Ännu en föreställning

Jag har ganska nyligen kommit hem ifrån föreställning nummer tre. Det är ganska tråkigt att det är sista showen imorgon. Det har varit så grymt kul och jag tycker att alla är enormt duktiga. Alla har gjort ett sådant bra jobb. Visserligen är både kroppen och huvudet extremt slitna, men det har varit så värt det! Jag skulle lätt kunna hålla på i två veckor till.

Nu har jag kikat färdigt på hockeymatchen mellan Sverige och Tyskland. Jag tycker hockey är väldigt intressant! Ingen sport som jag själv skulle vilja hålla på med, men att kolla är skoj!

Jag ska nu ta och tvätta bort alla sminklager och krypa ner i sängen. Jag är som sagt supertrött. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0