3 Maj 2012 - Sjukhus- och optikerbesök

Åhåå, jag lider även denna dag av hemsk huvudvärk. Idag fick det helt enkelt bli ett besök hos herr doktorn. Allt verkade i alla fall helt okej. Jag fick ta en massa blodprov och jag trodde tanten skulle tömma mig på allt  blod. Hon bara sprutade ur mig mitt blod. Haha. Doktorn sa i alla fall vara så att jag lider av migrän, något som jag själv har börjat fundera över.

Efter doktorn fick det även bli ett besök hos optikern, eftersom synen har stor inverkan på huvudet. Min syn var tydligen prima. Jag tycker själv att jag ser riktigt kasst på långt håll, men optikern ansåg att jag hade helt normal syn och inte var i behov av glasögon. Jag hoppas i alla fall att min uvudvärk vill ge sig nu, för jag är så himla trött på den. Imorgon tänker jag slänga i mig några tabletter och dra till skola, för fy tusan vad jag saknar den nu. Och självklart mina vänner med!

Två bider från Valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0