22 Maj 2012

Sommarvärmen drog på riktigt in över lilla Torsby idag. Det har varit hur varmt och skönt som helst! Jag hoppas att detta väder håller i sig hela sommaren. Jag tror till och med att jag har bränt mig lite på mina armar idag. Jag har sådan "typisk svensk hud" och bränner mig jättelätt.

Ikväll ska jag tillbringa min tid med matteboken. Imorgon har vi nationella i matte, och gissa om jag är nervös! I nian var matte mitt bästa ämne. Jag fick då lika bra betyg i nationella som i slutbetyg. I år har jag inte alls varit lika duktig i matte. Jag har tyvärr börjat tappa intresse för det. Det slog mig även att vi i stort sett ärt klara hela 2c kursen. Herregud vad fort det har gått! Men jag har ändå tre mattekurser kvar. Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0