21 Maj 2012

När jag vaknar på mornarna hoppar jag bokstavligt talat upp ur sängen. Jag slänger mig upp så fort att täcket far all världens väg. Jag är inte ett dugg trött och gör mig i ordning utan några som helst problem. Senare, när klockan går mot eftermiddag, längtar jag så mycket efter att skoldagen ska ta slut att jag nästan glor sönder klockan som sakta tickar framåt. Skoldagen verkar aldrig nå sitt slut.

Idag har det verkligen varit så. Fast jisses vilket härligt väder det är ute! Solen steker på bra och man har kunnat gå i shorts och linne. Underbart! Nu går The Pretty Reckless's, Taylor Momsens band (hon som spelar Jenny i "gossip girl"), låtar om och om igen på min spotiy medans jag samlar någon sorts kraft för att börja med alla läxor. Jag diggar verkligen låtarna You make me wanna die och Just tonight. Bra musik gör en motiverad till det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0