18 Maj 2012

Jag har haft en sådan bra morgon idag! Jag steg upp runt elva och någon gång vid tolv började jag och min syster att se på massvis av avsnitt av "gossip girl". Det är ganska beroendeframkallande. När man sett ett avsnitt så måste man fortsätta titta. Haha. Men det är en sjukt grym serie!

Nu har jag fixat iordning en fantastisk middag bestående av laxröra och grönsaker. Fisk är en stor favorit hos mig. När jag äter ute så är det ofast fisk eller kyckling jag beställer, jag gillar nämligen sällan kött på restaurang. Det blir av någon andledning aldrig så gott som hemma.

Jag ska i alla fall ta och se ett avsnitt av "Twin Peaks" nu. Det är en gammal kriminalserie som sändes innan jag ens var född. Den är helt okej, men inte den bästa jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0