17 maj 2012 -Kalas, hockey och slingor

Imorse hade jag glömt att stänga av väckarklockan, så när telefonen ringde vid halv sex imorse var jag nästan helt säker på att jag skulle upp. Haha. Men jämt innan jag steg upp insåg jag att vi är lediga idag. Vi har långhelg och är lediga i fyra dagar. Hur skönt som helst!

Mina släktngar var hit förut på tårta och lite kalas. Jag fick ännu mera presenter och blommar. Vi fikade och hade det riktig trevligt. Direkt efter kalaset stack jag och mamma ner till Torsby och handlade. Jag övningskörde idag med och jag klarade av rondellen! Ojojoj, jag är riktigt imponerad över mig själv. Vi köpte i alla fall slingmedel, så nu håller jag på att bli blondare framför hockeyn som är riktigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0